SL-Roepies over? - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu SL-Roepies over? - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu

SL-Roepies over?

Door: PJH

Blijf op de hoogte en volg Peter-Hans

11 Augustus 2016 | Sri Lanka, Negombo

Deze vakantie hoeven we ons geen zorgen te maken om tot de laatste Roepie uit te rekenen of we nog (net) voldoende hebben. Normaal gesproken een lastig proces omdat als je eenmaal door de airport-gate heen bent de overgebleven Roepies zo goed als waardeloos zijn. Bij het GWK-krijg je er maar een schijntje voor terug. Maar Martijn z’n school heeft een uitwisselings-maatschappelijk stage project met een school in Sri Lanka. Dus alle overgebleven Roepies gaan meteen naar dat project. Ze worden dan weer meegenomen naar Sri Lanka en gaan in het budget voor verbeteringen in de Sri Lankaanse school.

Dus als er nog mede-reizigers zijn, die bij thuiskomst merken dat ze SL-Roepies hebben liggen, waar niets meer mee gebeurt: Er is een goede bestemming voor. Neem even contact met me op en we regelen wat in NL.