ff bijeten in Trat - Reisverslag uit Trat, Thailand van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu ff bijeten in Trat - Reisverslag uit Trat, Thailand van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu

ff bijeten in Trat

Door: pjh

Blijf op de hoogte en volg Peter-Hans

25 Juli 2017 | Thailand, Trat

Dinsdag 25 july

Aangekomen in het provincie-stadje Trat. Guesthouse Orchid en gerund door de vriendelijke mrs. Yam en haar drie zussen. We gaan even helemaal los: eerst 3x een grote club-sandwich, met cola en koffie. En een uur later, nadat we de inkopen hebben gedaan bij de ATM en 7/11 opnieuw met 3x een grote pizza met grote bieren en blokkenijs. Het excuus is, dat onze darmen wat vulling nodig hebben. De laatste week is er te weinig nutricious ingegaan en wat er in ging, kwam er te snel weer uit. Ph verheugt zich al voor het slapen in een ontbijt met gebakken eieren, toast, boter, jam, worstjes, wittebonen in rode saus en een kop koffie, zegt hij als hij de laatste resten pizza uit z'n mondhoek veegt. We bekijken de regen-vooruitzichten op zygrib voor de komende week: we gaan een plan maken richting centraal Thailand. Voor Trat, koh Chang en koh KUT geeft het de komende dagen 100% regen.