Transfer Dagje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu Transfer Dagje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu

Transfer Dagje

Door: pjh

Blijf op de hoogte en volg Peter-Hans

01 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

Vandaag van het eiland, met de pick-up naar het haventje. Het is de eerste keer dat we over het eiland Koh Samet rijden. We zijn ongelofelijk blij met onze keuze voor het TubTim guesthouse, want we komen veel brakkige zooi tegen met volle en vervuilde strandjes, of zelfs helemaal geen strand. Een (best toevallige) goede keuze. Aanradertje dat Ao TubTim. Met de slow boat naar de vaste wal, geen NationalPark official gezien, dus we hebben ook nog eens 400 Bath pp uitgespaard door met de speedboot ditect naar het strand te varen: zo zie je maar duurkoop kan ook een keertje goedkoop worden. Lange busreis naar Oost BKK, ruim 4 uur, en daarna nog eens een uur met de taxi naar Banglampoo. Maar de bananen-fritters op Rambuttri Soi maken de dag wel af.