Privacy - Reisverslag uit Udawalawa, Sri Lanka van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu Privacy - Reisverslag uit Udawalawa, Sri Lanka van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu

Privacy

Door: PJH

Blijf op de hoogte en volg Peter-Hans

04 Augustus 2016 | Sri Lanka, Udawalawa

Privacy en zo

Dit dagboek is nu 62.025 keer bekeken. Ik kan me niet voorstellen dat het gewauwel van ons zoveel anderen ook maar een iota interesseert. Maar op de een of andere manier benauwt het me wel een beetje dat 62.020 onbekenden geheel anoniem zitten mee te lezen. En zo heel spectaculair zijn onze dagelijkse beslommeringen ook weer niet. En dan te weten dat we dit dagboek, heel bewust, in het Nederlands schrijven, zodat het potentiele gluren-bij-de-buren beperkt is tot slechts 0,6% van de werldbevolking. Ik heb de privacy-instellingen van waarbenjij.nu iets verhoogd. Maar voor alle anonieme meelezers: geniet mee van onze kleine tripjes en grote belevenissen. Gedeeld plezier = meer plezier (of-zo-iets). Ph.

  • 04 Augustus 2016 - 06:52

    Ot En Sien:

    En die teller loopt op, al weer 78 x meer, genieten mensen van onschuldige leuke verhalen.

    Ik kan me voorstellen dat áls je er geweest bent ook wilt lezen hoe anderen het daar maken. Ik kijk ook weleens op een land om te zien of er iemand in 'mijn'buurt is.

    O & S

  • 04 Augustus 2016 - 12:14

    PJH:

    Ja, het is ook gewoon ontzettend leuk, ook hier om de reacties te lezen. Zoals jullie in NL 's morgens aan het ontbijt weer inloggen om te kijken of er weer nieuwe verhalen zijn, zo loggen wij 's avonds in om te kijken welke reacties er zijn gekomen. Van sommige trouwe lezers zien we de reacties bij wel bijna ieder verhaaltje. Andere lezers, ik denk bijvoorbeeld aan pluisbaard in Palamos, laat wel heel weinig van zich horen. Lees allemaal gzellig mee, maar ik blijf me verbazen over het aantal volgers. Groet uit SL. PH//

  • 04 Augustus 2016 - 23:51

    Kees En Koos:


    Gewoon blijven schrijven hoor, laat ze maar lekker meelezen!
    Veel te leuk om zo "bij" te blijven en mee te reizen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Udawalawa

Peter-Hans

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 79543

Voorgaande reizen:

26 Januari 2020 - 02 Februari 2020

ski4two

06 Juli 2017 - 05 Augustus 2017

Thailand - Cambodja

21 April 2017 - 06 Mei 2017

Non-Tidal

20 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Kite-Boarden in Kalpitiya

Landen bezocht: