Bijna vergeten - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu Bijna vergeten - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu

Bijna vergeten

Door: PJH

Blijf op de hoogte en volg Peter-Hans

07 Augustus 2016 | Sri Lanka, Tangalla

Ik ben altijd weer verrast dat, in onze cultuur, anderen je eraan herinneren dat je weer een jaar ouder geworden bent. Dat je daarmee blij moet zijn en zelfs gefeliciteerd moet worden ontgaat me volledig, ook na 58 keer. Maar iedereen bedankt dat je me hebt helpen herinneren: Ik was het bijna vergeten.

• 07 Augustus 2016 - 13:31

Kees Mast:

Beste Peter Hans,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag .....we worden oud !!!
    Ik moest aan je denken en vond op Google deze website.
    Leuk te zien dat je nog altijd het avontuur zoekt.
    Waar is de tijd ?
    Ik ben inmiddels gepensioneerd in NL, maar werk weer al enkele jaren in Dubai als loods.
    Heb het goed naar mijn zin.
    Vriendelijke groeten,
    Kees en Manon

• 07 Augustus 2016 - 16:47

Kees En Koos:

Omdat we het gisteren reeds gememoreerd hebben, nu dus maar "in't echt": lang zal hij leven en vooral graag in de glooohooooria!!!
    We nemen een slok op je gezondheid , proost!

Kees en Koos

• 08 Augustus 2016 - 18:00

Aeltsje:

Hoi Peter-Hans

Vanuit een regenachtig Holwerd ook mijn felicitaties nog. Zo rond je verjaardag google ik je naam. Heb een zoon die op de WB Terschelling heeft gezeten. Dus je bent zowaar ook nog in mijn gedachten als Jouke weer met geweldige verhalen van zee komt.

Liefs van Aeltsje