Bijna vergeten - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu Bijna vergeten - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Peter-Hans Henken - WaarBenJij.nu

Bijna vergeten

Door: PJH

Blijf op de hoogte en volg Peter-Hans

07 Augustus 2016 | Sri Lanka, Tangalla

Ik ben altijd weer verrast dat, in onze cultuur, anderen je eraan herinneren dat je weer een jaar ouder geworden bent. Dat je daarmee blij moet zijn en zelfs gefeliciteerd moet worden ontgaat me volledig, ook na 58 keer. Maar iedereen bedankt dat je me hebt helpen herinneren: Ik was het bijna vergeten.

  • 07 Augustus 2016 - 13:31

    Kees Mast:

    Beste Peter Hans,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag .....we worden oud !!!
    Ik moest aan je denken en vond op Google deze website.
    Leuk te zien dat je nog altijd het avontuur zoekt.
    Waar is de tijd ?
    Ik ben inmiddels gepensioneerd in NL, maar werk weer al enkele jaren in Dubai als loods.
    Heb het goed naar mijn zin.
    Vriendelijke groeten,
    Kees en Manon

  • 07 Augustus 2016 - 16:47

    Kees En Koos:



    Omdat we het gisteren reeds gememoreerd hebben, nu dus maar "in't echt": lang zal hij leven en vooral graag in de glooohooooria!!!
    We nemen een slok op je gezondheid , proost!

    Kees en Koos

  • 08 Augustus 2016 - 18:00

    Aeltsje:

    Hoi Peter-Hans

    Vanuit een regenachtig Holwerd ook mijn felicitaties nog. Zo rond je verjaardag google ik je naam. Heb een zoon die op de WB Terschelling heeft gezeten. Dus je bent zowaar ook nog in mijn gedachten als Jouke weer met geweldige verhalen van zee komt.

    Liefs van Aeltsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Tangalla

Peter-Hans

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 79564

Voorgaande reizen:

26 Januari 2020 - 02 Februari 2020

ski4two

06 Juli 2017 - 05 Augustus 2017

Thailand - Cambodja

21 April 2017 - 06 Mei 2017

Non-Tidal

20 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Kite-Boarden in Kalpitiya

Landen bezocht: